Steven Gan's comment on VSTECS. All Comments

Steven Gan
4 Like · Reply
请问下1.82买入会荷兰吗?
Steven Gan
我人生的第一个科技股,请问会荷兰吗?
Like · 2 weeks · translate
Steven Gan
Damn stronggggggggggg!!
Like · 2 weeks · translate
Rahim Razak
ini starlink IPO usd30 trilion
Like · 2 weeks · translate
Steven Gan
ada kisah ni VSTECH kah?haha
Like · 2 weeks · translate
Steven Gan
so i know what your mean IPO Starlink liao haha
Like · 1 week · translate
Steven Gan
kasi RM2 above la...walaoooo
Like · 1 week · translate
Steven Gan
连美股也带动不了你就等崩盘了
Like · 1 week · translate
Steven Gan
拉高出货,坐等1.5 SoooooooN
Like · 1 week · translate
Tiong C.B.
干干,套利了吗。。。。。
Like · 2 days · translate
Steven Gan
中套了,该怎么办?Tok哥救命
Like · 2 days · translate
Steven Gan
爽哦,跌到这个样,不知道的以为要倒闭了🤣
Like · 2 days · translate
Steven Gan
The Game Over is Makingggg??????
Like · 2 days · translate
fafada
机会!!!!!!!!!!!
Like · 2 days · translate
Steven Gan
1.5 SooooooooNnnn
Like · 2 days · translate
pang
谢谢提醒。。。。
这样我就买先了
。。。。
哈哈
Like · 2 days · translate
Steven Gan
ini Kali betul betul Hollan MoooooooooNnnnnnnn!!!!!!
Like · 2 days · translate
pang
哈哈
是不会跑。。。
哈哈
但是我parking 在
1.85哈哈
Show more
Like · 1 day · translate
Steven Gan
和我一样。。。呵呵。。。
Like · 1 day · translate
fafada
昨天的机会今天赚钱了!!!!!!
Like · 1 day · translate
pang
哈哈就是那句话1.50
给我买进的冲动
Like · 1 day · translate
Steven Gan
我还是看好VSTECH的,今天直接给你买回ema 50评价线,嘻嘻。。。明天1.9 SoooN??
Like · 1 day · translate
pang
我之前亏了赚回
卖了股价就飞到6.++哈哈
Like · 1 day · translate
Steven Gan
new low soooon.....Runnnnn!!!Fast Fast Runnnnnnnnnnnn
Like · 19 hours · translate
pang
哈哈
。。。
等等等。。。
像豆腐这样要慢慢的闷。。。
Like · 19 hours · translate
Steven Gan
1.9 Sooon????
Like · 16 hours · translate
pang
会来的只是分bi 要等等的
。。。
Like · 15 hours · translate
Steven Gan
1.5 soooon.....let see Hollan Stock
Like · 14 hours · translate